Bu Blogda Ara

Sayfalar

Nefes alan herkesin* kaybedecek Çok şeyi vardır.

13 Haziran 2009 Cumartesi

Yalın * Alışmak zorundayım :)

yalın abimiz neler demiş neler :)

Dün hayat durdu benim için
Sanki bugün herşey farklı
Sanki bu ev benim değil
Bu nefes bana zararlı
Alışmaya çalışmak diye birşey yok
Alışmak zorundayım
Üzülmemek diye birşey yok
Üzülmem gerek
Severek unutmak olur iş mi
Bilerek uçuruma önden atlanır mı ki
Kaybettiğinin yerine ne koysan dolmaz
Boş bırakacağım yerini hep bomboş

ne güzel anlatmış adam ya... ! Kelimelerim kifayetsiz kalıyor..
Dinleyin bence!
Belki bunu yazmaya geç kaldım ama aklıma yeni geldi :P
Huzur buldum yeniden(:

BOŞ BIRAKICAM YERİNİ HEP BOMBOŞ :)

2 yorum:

  1. boş bırakacağım yerini hep bom boş bu güzeldi işte... o kalbe girip çıkan kişinin yeri hep boş kalıyo dimi. bir sürü odacık doldu tüm kalpler. hepsi boş yerine kimseleri koyamadık ama umarım kalbimizin son odasına giren hiç çıkmaz, ve o kalp bu defa boş kalmaz.

    YanıtlaSil
  2. ne güzel yazmışsın öyle..
    Umarım!

    YanıtlaSil