Bu Blogda Ara

Sayfalar

Nefes alan herkesin* kaybedecek Çok şeyi vardır.

13 Haziran 2009 Cumartesi

Ne o sevqili yoksa susmak en iyi cevap mı aska ?


Biliyorum aslında.. Biliyorum ‘asla’ların anlamını..
Asla olamayacaqını bende biliyorum sevqili..
Kalbimin titreyemeyeceqini..

Yetinmeye calısıyorum anılarımızla..
Ama hiçbir sey gözlerin gibi olmuyor, olamıyor..
Hiç kimsede göremiyorum gözlerindeki sevgiyi..
Erteleyemiyorum artık özlemlerimi..
Hayatı, ‘seni’, sensiz yasıyorum..
Ya da sadece yasamaya calısıyorum..
Görsem de dokunamıyorum icimdeki mutluluga..
Hayır vazgeçmiyorum ben..
Zaten beni bırakıp giderken de hala sende degilmiydim ?
Ne zaman istersen dön, ben hala sendeyim kalbindeyim demedim mi..
Ben senin için gururumu coktan kaybetmisken..
Sen hiç benim için biseyler yapmayı denedin mi?
Dogru.. Sadece gözyaslarımı saymıstın dimi giderken ?
Sadece bakakalmıstın.. Hayatımı tek bir kelimeyle yıkmıstın..
Ben seni sende beklerken ..
‘Hoscakal’ la yetinmeye calısmıstın..
Bir soruda kalbimden sana..

Ne o sevgili yoksa susmak en iyi cevap mı aska ?

Y.Y

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder