Bu Blogda Ara

Sayfalar

Nefes alan herkesin* kaybedecek Çok şeyi vardır.

11 Haziran 2009 Perşembe

Gerçeklerim yeter mutLuLuğuma..


Perde kapandı ve bitti oyunumuz.. Ben şimdi 'mutluluk’u oynuyorum.. O çok istediğin (!) baş rolü başkası kaptı tatlım. İzlemek kaldı sana bir tek.. Bilmediğin o kelimeyi izleyerek nasıl öğreniceksin bilmiyorum. Bu sefer aşkı -ben- oynuyorum sevgili =) Hani demiş ya muhtesem şair ‘ Beni anladığın da aşkı da anlayacaksın.’ Ben artık beklemiyorum senden anlamanı, Ne beni ne de aşkı. Sadece görmeni istiyorum o yaşadığını sandığın aşkı.. Ben şimdi sadakatı oynuyorum sevgili.. O bir türlü beceremediğini.. Maskeni bana bırakıp gittiğinde kalan sadakati.. Işık söndü ve tükendi aşkın.. Olmayan aşkın mı demeliydim yoksa.. ‘Seni seviyorum’lara yükledin sen aşkı. Fazla geldi, kaldıramadı yüreğin. Dudaklar kapandı ve sustu sözlerim.. Ön sıralardan aldım biletini.. Bir tane de değil hem de .. Yanındaki de öğrensin istedim aşkı. Darılma sevgili, izle gerçek aşkı istedim !. Kitap kapandı ve masal bitti sevgili .. Benim ihtiyacım yok artık masallara. Gerçeklerim yeter mutluluğuma =)

YY.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder